TOO MUCH ENERGY

Jeg har hatt så mye energi de siste dagene at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det har vært så spennende de siste dagene med Forever Living Products der jeg har blitt inspirert og er utrolig motivert for hva som skal skje fremover. I tillegg har det skjedd kjekke ting på bloggen. I går hadde jeg så mye adrenalin at jeg maste hull i hodet på kjæresten min da jeg kom hjem. Må bare si at han er den beste til å støtte meg i alt jeg gjør, og han blir jo omtrent like gal og energisk som jeg blir når kjeften min går i hundre. Jeg har heldigvis landet fra den overenergiske skyen jeg svevde på i går. Jeg vedder på at det lyste stjerner i øynene mine i hele går. Men herregud så sliten man blir av å ha utbrudd av slike intervaller av adrenalin. Det er som om luften blir sugd ut av en, på en deilig måte. Kjente det var godt med fotballtrening i går kveld etter en slik dag. Fikk lettet på trykket og la fra meg den trøtte, overentusiastiske og slappe meg hjemme. Ho hoooo. Okey. Jeg har skrevet en hel TO DO liste som jeg skal få unnagjort før jeg skal på trening halv fem. Så da er det bare til å begynne. I tillegg skal jeg hente en pakke på posten. Gleder meg til å vise dere senere. Have a good day!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg