DIY BIRTHDAY CARD

I morgen har min bror bursdag, og i den anledning har jeg laget et kort til han. Har vært på middagsbesøk til han i dag, så han har fått kortet. Her er det bare til å bruke fantasien. Er så utrolig mye morsomt man kan lage! Jeg har funnet alt jeg trenger på hobbybutikken Panduro. Har også kikket litt rundt på Pinterest for å få litt inspirasjon til hvordan jeg kunne gjøre det. 

Her er hva du trenger:

1. Jeg plukket ut to papir som passer fint i lag, et blått og et sølvaktig med shimmer i.

2. Ulike bursdagsprint som kom i en pakke. Utrolig mye artig som følger med.

3. 3D foamtape som brukes til å skape 3D effekt på det man velger å klistre på kortet man lager.

4. Og sist, men ikke minst, saks, sprittusj og limtube.

Klippet ut fra det blåe papiret og brettet det i to. Deretter klippet jeg ut en strimle fra sølvpapiret og klippet det til og skrev på med sprittusj. Limte det på forsiden av kortet.

Klippet en firkant ut i fra sølvpapiret.

Pyntet forsiden av kortet med print som jeg plukket ut. Her ser dere hvordan det blir når jeg har limt på den ene ballongen. Kult, ikke sant?

Pyntet innsiden med litt gøye print!

Og slik ble det seendes ut.

4 kommentarer

Siste innlegg