MOTHER’S DAY

I dag har jeg den beste søndagsfølelsen. Sofa, ullsokker på, innpakket i mariusgenser og deilig norsk sjokolade. Det er den beste sjokoladen som finnes, og gud hvor jeg savnet det da jeg var på utveksling i seks måneder. Tror familie og venner skjønte det for da jeg kom hjem fikk jeg en hel haug med sjokolade. Jeg badet nærmest i det og jeg er sikker på at det stod sjokolade skrevet i pannen på meg. Nok sjokoladeprat. I dag er det morsdag, og igjen vil jeg gratulere min herlige mamma med morsdagen! Hun fortjener en liten oppmerksomhet her på min blogg.

Det er ofte jeg tenker over hvor utrolig heldig jeg er som har en så flott mamma som min mamma. Et forbilde uten tvil! Hun er en person som jeg setter veldig stor pris på. En person som jeg vet jeg kan ha det gøy med, le med og grine med. Hun har alltid stilt opp for både meg og alle andre, og jeg kjenner ingen andre som er så omsorgsfull som henne. Hun setter alltid alle andre før seg. Den egenskapen er beundringsverdig og jeg er utrolig stolt over deg, mamma. Ikke bare fordi du er så god som du er, men også fordi du har lært meg mye og veiledet meg gjennom mine leveår. Jeg er ubeskrivelig glad i deg, og setter stor pris på deg, min mamma.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg