FAVORITTPRODUKTER #1

Joggebusken er godt trødd over hoftene og skillingsbollene er snart i ovnen. Denne kvelden blir i sofaen med film rullende på skjermen. Blåser vegg imellom ute så det er bare til å holde seg god og varm inne. Tenkte å vise dere noen av mine favorittprodukter som jeg bruker så og si hver dag. Alle produktene har jeg betalt for utenom pudderet, som jeg fikk som betaling på en photoshoot. 

Bilde 1: Anastasia brow powder. Denne er jeg super fornøyd med. Jeg kom over dette produktet da en makeupartist brukte den på meg til en photoshoot og da var jeg solgt. Jeg har min i fargen medium brown og er kjøpt på sminkebutikken Kicks. 

Bilde 2: Covergirl mascara. Denne kjøpte jeg da jeg var på utveksling i New Zealand. Dette merket har vi ikke i Norge, så den må nok bestilles på nettet. Uansett, jeg er fornøyd med både kosten og hvordan den legger seg fint og jevnt på vippene mine. Den begynner å se sine siste dager, buhu.

Bilde 3: Nourish Radiance Brightening Moisturiser. Denne gir masse fuktighet og passer godt til normal/sensitiv hud. Min hud reagerer lett på temperaturforskjeller og kan derfor bli lett tørr. Denne har jeg brukt nå i et par måneder og den har virkelig gjort jobben sin. Men det er viktig å huske på å smøre huden både morgen og kveld, og holde det gående for å få best effekt. Den kan bestilles her.

Bilde 4: Aco face cerat. leppepomade. Denne kjøpte jeg på jobben på Apotek 1. Dette er, etter min mening, den beste leppepomaden mot helt enkelt, tørre lepper.

Bilde 5: Lily Lolo Mineral powder. Elsker alt som heter mineralsminke, og denne smelter inn i huden og gir en naturlig look. Jeg foretrekker mineralpudder framfor foundation nettopp fordi det ser mer naturlig ut. 

Bilde 6: Lancome bi-facil Eye Makeup Remover. Denne har vært min favoritt i noen år nå, og jeg kommer aldri til å slutte å bruke den. Den er helt perfekt til å fjerne all sminke. Veldig fin til de som har sensitiv hud. Trenger ikke å skylles av. Jeg bruker denne før jeg renser huden med rensegel. Kan også brukes etter hvis man føler at det fortsatt sitter litt sminke igjen. Denne fikk jeg til jul i gave, men pleier selv å kjøpe den i taxfreen på reiser.

4 kommentarer

Siste innlegg