04.02.2015

Nok en fin vinterdag! Hørte på radioen i dag tidlig at det skal regne i morgen så det må nytes! Hvis det først skal regne så håper jeg det regner MYE. Tanken på å traske i slapseføre opp etter leggene frister ikke. Akkurat nå har jeg slappet av her på sofaen etter en veldig kort skoledag. En forelesning som var hei og hade før jeg vendte snuten hjem igjen. Får virkelig ingen verdens ting ut av disse forelesningene vi har hatt i det siste. Heldigvis er de ikke obligatorisk, da jeg får mye bedre utbytte av å lese på egenhånd ettersom det ofte er enveiskommunikasjon og avsporing i disse timene.  

I morgen har jeg et miniforedrag med to andre så den må øves på, men først skal jeg i et møte klokken tre. Jobbgreier. Ellers blir det enda mer avslapning senere. Er skikkelig lat disse dagene, og det føles forbanna godt. Burde gjort det ene og det andre, men etter mange travle dager er det kun sofaen som frister i armkroken til min kjære og ingenting annet.  Ha fortsatt en fin dag. Nå må jeg avgårde kåre på møte. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg