30.01.2015

Da er det på tide å hive bena på bordet og kose seg maks på denne fredagskvelden. Denne dagen har jeg vært alt annet enn våken. Fra jeg dro meg opp av sengen i dag til jeg kom hjem igjen har jeg trolig gått i søvne. Da jeg omsider kom meg tuslende inn på badet og fikk på lyset, var det ikke akkurat meg selv jeg så i speilet. Måtte hive hele ansiktet under springen i håp om at jeg ikke så ut som en halvdrukna kineser. I tillegg hjalp det ikke på å ha 2 timer mellom to forelesninger i dag. Da fant vi ut at vi skulle sitte oss på biblioteket for å få tiden til å gå. Det endte opp med at vi selvfølgelig fant oss en komfortabel sofa og der ble jeg liggende som en zoombie mens jeg halvveis var med i samtalene. Tror det må ha vært for at jeg glemte å ta morgenkaffen. Den gjør virkelig underverker.

I crock poten venter hjemmelaget hamburger og jeg kjenner at magen rumler etter mat! Gleder meg. Jeg føler jeg har flydd alle veier denne uken. Skole, trening og litt jobb. Satt vakt på en heldagsprøve på en videregående skole. Det var greit og en veldig ok måte å skaffe seg lettjente penger på. Denne helgen blir travel for min del. I morgen skal jeg møte klokken ti i byn til en forberedende photoshoot som er på søndag. I tillegg skal jeg i en bursdagsfest til skjønne Grethe som fylte 21 år på mandag. Nå framover er det mye som står på planen. Blant annet denne bacheloroppgaven som skal planlegges enda mer grundig. Jippi. Ha en fin kveld alle i hop. Nå skal det spises!

Blomster og lys fra farmor og farfar som var innom her i uken på kaffe og prat. Det var koselig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg