12.01.2015

Denne mandagen har bare flydd forbi meg og vi er jo snart halvveis i januar. Kjenner at jeg blir litt stresset av tanken. Et skritt nærmere eksamener, innleveringer og ikke minst bacheloroppgaven som vi skal levere inn foreløpig problemstilling på i slutten av denne uken. Jeg har så mange ideer og tanker om hva jeg vil skrive om, men jeg er fortsatt ikke helt sikker på hva jeg skal ta for meg. Skal sette meg ordentlig ned på onsdag og få det unnagjort. Det som er vanskelig er å finne noe som en virkelig interesserer seg for og som selvfølgelig er relevant. Ikke for vidt og heller ikke for smalt tema. 

Har fått unnagjort en del pensumlesing og det føles godt å ligge foran tidsskjemaet. Resten av kvelden blir innendørs. Fotballtreningen ble avlyst på grunn av alt for mye vind så da blir det hopp og sprett her i heimen. Med tanke på at vi ikke har så stor plass i leiligheten blir treningsøktene på kjøkkengulvet. Det er perfekt plass for meg til å kunne bevege meg frem og tilbake til svetten renner. Jeg har aldri vært medlem av noe treningssenter (foruten om da jeg var på utveksling) da jeg mener det er fullt mulig å trene effektivt hjemme. I tillegg betaler jeg ikke for å hoppe rundt som en gal ape til svetten renner. Jeg bruker en  app på telefonen som heter Workout app. Den inneholder alt mulig. Flotte øvelser med gode forklaringer og treningsøkter som man kan klikke seg rett inn på og gjennomføre. Genialt spør du meg. I dag blir det mage og rygg som står på planen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg