NEW DESIGN

For de av dere som følger meg har jeg fått et helt nytt design på bloggen. Når det gjelder design er jeg veldig kresen og vil at det skal se ordentlig og oversiktlig ut. Så etter et par søk fant jeg en webdesigner som hadde mange fine utvalg av gratis designer. HER kan dere klikke dere inn på siden. Det som er veldig greit med dette designet er at det er lett å fikse og ordne på HTML-kodene selv i forhold til for eksempel skriftstørrelse og farger. Jeg endret litt på skriftstørrelsen da jeg ville ha den litt større. Fikk laget meg en header også. I sidemenyen til høyre har jeg fortsatt google translate boksen med tanke på at jeg ikke kun har norske lesere. Jeg har også lagt til en widget med link til min Bloglovin side hvor dere enkelt kan følge med på oppdateringer. Det samme gjelder facebook siden til bloggen min som dere kan klikke dere inn på over headeren på bloggen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg