VICTORIA SECRET BIKINIS

God ettermiddag! I dag er det flott vær til å holde seg inne. Det blåser noe helt vanvittig mye ute, og verre skal det bli. Meg og typen skal på kino senere i kveld for å se den siste filmen av The Hobbit og jeg krysser fingre og tær for at vi ikke blir blåst avgårde. Heldigvis skal vi bare komme oss til busstoppet og hive oss på bussen. Hvis det blir alt for gale får vi bare droppe det. Har hatt en relativt avslappende dag. Vi fikk unnagjort litt ærender og nå sitter jeg og drømmer meg bort på Victoria Secret sine bikinier. Det er så mye fint! Har bestilt en gang fra den siden før, og kvaliteten på bikiniene og passformen er helt fantastisk. Har tenkt å bestille meg en derfra, og med tanke på at det tar en god stund før man får de er det like greit å bare bestille nå.

Her er noen av mine favoritter jeg har plukket ut fra siden deres:

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg