WEEKEND

Da var det helg gitt. Denne uken har flydd avgårde. Første uken i januar, og den har vært travel. Skal være ærlig å si at det var litt tungt å begynne uken med både skole og tung fotballtrening, men samtidig er det deilig å komme inn i rutiner igjen. Slik jeg liker det. Har vært mye trening denne uken og jeg er full i gangsperr over alt. Føler jeg går som en vuggende pingvin da beina er pinnestiv. Da er det  deilig at det er fredag og helgen er startet her for å si det slik. Fløy rundt med grønnsåpe og vann og fikk vasket leiligheten. Da er det godt å ta helg med god samvittighet. Blir en rolig kveld med min kjære med bena på bordet og film rullende på skjermen. Ønsker alle en fin fredagskveld.

Fikk noen bilder fra en photoshoot jeg var på for ca. to måneder siden. Det var i forbindelse med en Makeupskole som trengte modeller og her er resultatet:

Fotograf: Hanne Cathrin Olsen

Sminke og hår: Anne Lene Sveri

Modell: Meg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg