FACE PRODUCTS

God morgen. Sitter og nipper til en kopp kaffe i håp om at kroppen skal våkne og kvikne til. Har ingen forelesninger i dag, så i dag skal jeg prøve å være mest mulig effektiv og få unnagjort litt lesing. Har begynt på mitt siste semester. Hvor ble tiden av? De tre årene har jammen meg flydd avgårde. Uansett, det jeg tenkte å dele med dere i dag er noen nye produkter som har fått en stor favorittplass hos meg. For litt siden da jeg var på et modelloppdrag i sentrum for en klesbutikk fikk vi velge med oss noen produkter hjem som de selger i butikken. Husker ikke navnet på butikken, men den ligger i Marken gågate. Alle produktene er økologiske og passer perfekt for de med sensitiv hud. Min hud reagerer lett på sminkeprodukter så jeg må alltid passe på å rense huden godt hver dag for å unngå blant annet eksem, urenheter og tørre partier. Spesielt nå som det er vinter har jeg lettere for å reagere med tanke på at luften er tørr. 

Disse produktene er ikke sponset. Dette er helt og holdent mine meninger om dem.

 

Her er de tre produktene jeg snakker om. Både skrubb, maske og en mykgjørende olje.

1. Ansiktsmaske: Denne passer alle typer. Jeg bruker den 1-2 ganger i uken. Man legger et jevnt lag over hele ansiktet og lar det sitte på i 10 minutter. Deretter kan man enten vaske det av eller skrubbe det av med sirkelbevegelser. Jeg foretrekker å vaske det av. Jeg har prøvd utrolig mange ansiktsmasker før og dette er absolutt min favoritt så langt. Jeg har erfaringer med ansiktsmasker som ofte gjør huden mye verre, mens denne gir masse fuktighet og næring til huden uten å tørke den ut. 

2. Ansiktsskrubb: Denne bruker jeg også 1-2 ganger i uken, før jeg bruker ansiktsmasken. Påfør en liten mengde på fingrene og skrubb ansiktet med myke, rolige sirkelbevegelser. Denne er drøy i bruk så det gjelder å ikke knipe ut halve tuben. Denne er jeg veldig fornøyd med. Denne inneholder blant annet aloe vera som gir masse fukt. I tillegg er konsistensen ikke noe å si på. Ikke for mye korn som skrubber huden både gul og blå, så det er et stort pluss.

3. Renseolje: Denne her er bare helt utrolig! Skjønner ikke hvorfor jeg har investert i noe slikt før. Denne oljen er ment til å bruke etter man har renset huden for å få vekk de resterende restene. Den skal ikke vaskes av. Huden føles veldig myk etter påføring og fukter godt. Den inneholder blant annet oliven ekstrakt, aloe vera og grønn te ekstrakt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg