HAPPY NEW YEAR

Da er vi inne i et nytt år, nye muligheter og nye opplevelser. Året 2014 var et veldig minnerikt år med tanke på at jeg reiste på utveksling i et halvt år. I tillegg flyttet jeg ut med kjæresten min noe som har vært helt fantastisk kjekt på alle måter. Jeg er veldig glad for alle menneskene rundt meg som har gjort året 2014 til et flott år. Med tanke på året 2015 tar jeg hver dag som den er. Det er ikke viktig for meg å sette meg konkrete nyttårsmål, men heller være takknemlig for at jeg er frisk og har det bra og at de nærmeste rundt meg har det bra. Det å sette pris på ting og være takknemlig mener jeg er viktig i seg selv. Man skal ikke ta hver dag forgitt, men heller sette pris på at vi kan stå opp om morgenen og ta fatt på en ny dag med åpne armer og positivitet.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg