HEADQUARTER VISNING – WELLA

I går hadde jeg en utrolig gøy dag fylt med spenning, adrenalin og masse glitter. Klokken syv var jeg og alle modellene på Radisson Hotel på bryggen, klare for å ta fatt dagen. I går gikk jeg og mange andre modeller for Wella. Utrolig mange kule frisyrer. Kreative folk! Jeg skjønner ikke hvordan de får til alt.

Klokken åtte øvde vi på koregrafi på catwalken. Kjempe gøy!

 

Litt frukt og kaker på morgenen. Godt med påfyll!

 

 

Slik så jeg ut, med mye gull og glitter og håret formet som en dounat på hodet. Håret mitt ble farget dagen i forveien. En litt varmere farge med rødkjær i.

 

Goodiebag fylt med produkter fra Wella! Gleder meg til å ta i bruk noe av dette her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg