CUSTOMER EVENING – NIKITA HAIR

Allerede straks midt i uken, og snart helg igjen! Dagene mine bare suser av sted. I dag har jeg hatt en fantastisk dag på jobb. Fått trimmet magemusklene en goood del, ha ha. Jeg har verdens beste kollegaer. Får meg alltid i godt humør. Som jeg nevnte i går skulle jeg på kundekveld på Nikita Hair. Dro rett etter jobb til byn, og ble møtt av smilende ansikt og et glass med champagne. Mmmm. Var utrolig mye inspirasjon å hente og jeg ble også stylet litt på håret. Stylisten min var også der, Sølvi. Bloggen hennes kan dere besøke HER. Sikkert mange av dere som vet hvem hun er, da hun har en del lesere også. Kjempe flink og super skjønn dame.

Jadda, skal ikke klage på å bli møtt av dette her nei, he he. Forfriskende og godt.  

 


Goodiebags! Masse gode produkter opp i der. Ser at jeg kaaanskje skulle ventet med å ta meg en bag før jeg tok bildet, he he. Ja ja.


The result! Ble kjempe fornøyd. Jeg har en del krøller fra før, og her brukte de en rettetang og brukte mine krøller til å krølle de mer bølgete. Litt sånn rocka stil på håret.


 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg