END OF THE WEEKEND

God søndagskveld! Jeg har hatt en deilig, og avslappende søndag. Trent litt styrke, gått en tur og sett masse på Dexter med typen, he he. Er så gøy! Endelig en serie jeg virkelig kan sitte i evigheter å se på. Våknet til sol i dag, og jeg som trodde de hadde meldt regn (noe de gjorde), ble jo super happy da solen tittet inn! Ellers er jeg klar for en ny uke med jobb, trening og andre festligheter. Gleder meg. Nå tenkte jeg å putte på ansiktsmasken, lage meg en kopp te, og se en film. God avslutning på en fin søndag.

Litt bilder fra Weheartit som jeg satt sammen i et collage på Pixlr.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg