WORKING DAYS

Tjohei! Sommerferien er startet for min del, og nå er det syv fulle uker med jobb. Det er såååå kjekt! Alltid like gøy med tanke på hvor fantastiske kollegaer jeg har. Jeg er også ferdig med mitt første år på høyskole. Året gikk veldig fort. Jeg har møtt mange herlige mennesker, og jeg har hatt ett supert skoleår! Kunne ikke blitt bedre, og jeg ser virkelig fram til å se de fleste igjen til høsten, da jeg begynner andre året mitt på idrett.

Litt bilder fra dagene som har gått:

Meg og mine venner som chiller.

Søndagstur med min lillesøster.

Løpetur i fjellet.

Kort luftetur før jobb. Veldig forfriskende og deilig å lufte topplokket før en arbeidsdag. God start på dagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg