OOTD

God dagen. Har akkurat inntatt lunsjen ute i hagen. Solen titter frem i ny og ne, men kjenner at vinden er kald. Lå som en slakt i hele går. Har hatt noe virusgreier i kroppen siden søndag, og kjenner at det fortsatt henger litt i, men i dag føler jeg meg i hvertfall mye bedre enn i går. Kjedelige greier. Men men. Hadde som sakt bursdag, på søndag, og da kom mamma, pappa og min søster hjem fra London! Wuhu. Fikk utrolig mye fiiiint! Mamma vet akkurat hva jeg liker, og det slår aldri feil. Så i dag går jeg rundt i verdens deiligste tights, som er kjøpt på Primark i London. I tillegg til helt nye, lave converse i blå/lilla farge. Fresht!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg