DELICIOUS BREAKFAST

God morgen godtfolk! En ny dag og nye muligheter. Nå har jeg fått i meg en deilig frokost og er klar til å ta fatt på dagen med eksamenslesing! Har fri fra skolen både i dag og i morgen, og da er det på sin plass at jeg bruker disse to dagene godt på eksamensforberedelser. Selvom det til tider er litt kjedelig. Er ikke lenge igjen til vi kommer inn i en ny måned! Hvor har disse månedene blitt av? Tiden bare suser av gårde, og jeg er allerede snart ferdig med mitt første år på høyskolen. Enkelte dager har jeg ikke peiling på hvilken dag eller dato det er en gang. Dagene bare går. Synes dette året har gått litt for fort jeg.

Mmmmm, startet dagen med dette herlige måltidet! Jeg har fått helt dilla på blåbær og bringebær blandet med enten musli eller mager kesam med vaniljesmak! Er så friskt og godt på smak.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg