MY DAYS

Dagene mine går til studier, studier og studier. Nå som jeg ikke kan trene heller blir det i hvertfall mye tid til å lese, pugge og notere. Ellers går det ganske bra med meg etter operasjonen. Har ikke merket noe særlig, annet et at lysken er grønn, gul og blå, men det er jo ikke så rart. Så blir spennende til neste uke da jeg starter å bevege på meg igjen. Kommer selvfølgelig til å ta det rolig, kjenne på kroppen og ta et skritt av gangen. Gleder meg! Blit helt rastløs av å sitte på ræven. Har så lyst å ta på meg løpeskoene og jogge i det fine været. Nå skal jeg ta meg en velfortjent pause med noe å tygge på, en kopp capuccino med en episode av Gossip Girl. Ha en fin ettermiddag.

Har skrevet til krampa omtrent tar meg. Masse notater.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg