LAZY SUNDAY

Jeg elsker søndager. Søndager der man slapper helt av, nyter morgenen med sin kjære, og slumrer til formiddagen tar fatt. Føler meg skikkelig slask i dag her jeg sitter. Det føles helt supert! Jeg vet ikke med dere, men jeg blir ordentlig godtesyk på søndager. Det er den dagen av alle dager der søtsuget virkelig stuper fram. Sjokolade og chips. Mmmm. Hadde en kjekk dag i går. Stod opp halv syv for å spille futsal, og med en seier var vi puljevinnere av futsalserie 1. divisjon! Wuhu. Deilig. Deretter var det rett hjem, svinge seg i dusjen, hive på finstasen og maska, og dra rett på fest med en flaske vin på slep. Koselig. Ble ikke veldig sent på meg i går, noe som er greit ettersom jeg liker å vite at det kommer en dag i morgen, og jeg nekter å være sengeliggende med hodepine og den slags. Heldigvis er det sjeldent jeg opplever det. Nå skal jeg tørke litt støv og skifte på sengen, og bare nyte resten av søndagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg