MONDAY MORNING

Ny uke, og jeg er kjempe klar for å ta fatt på den. Klokken ringte syv og jeg spiste en god frokost med en kopp cappuccino i hånden. Begynner ikke før tolv, men jeg elsker å ha goood tid om morgenen. Greit å få mye ut av dagen også, så jeg stod like gjerne opp tidlig. Blir en veldig kort dag på skolen. Har bare håndballtrening. Klokken fire skal jeg møte min fotograf og stylist for å ta bilder til portfolio. Gleder meg! For de som ikke vet det så var jeg på modellcasting i januar for Rawbyraa. Noen dager senere fikk jeg en veldig hyggelig mail at de ville ha meg. Nå skal jeg pakke baggen klar, lage lunsjpakke og så tenkte jeg å dra inn til byn og nyte morgenen ved å traske rundt i butikker. Ha en fin mandag.

Har på meg verdens deiligste genser fra Gina Tricot. Den er kjempe myk og passer perfekt til jeans.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg