KLAR FOR HEMSEDAL

Pakke, pakke og pakke. Har fri i dag, og det passer meg ganske fint ettersom jeg og idrettsklassen reiser til Hemsedal i morgen i ni dager! Gleder meg helt vilt! Kommer til å bli kanongøy. Vi har et ganske tettpakket skjema hver dag med alpint, telemark og langrenn. Skal få kjørt oss.

Baggen er ferdigpakket og skiene står klar til bruk. Nettbrettet blir med meg, og jeg skal prøve å få oppdatert fra skilivet i Hemsedal når jeg har anledning. Og selvfølgelig hvis jeg får nett. Nå skal jeg gjøre litt husarbeid med full musikk på ørene. Ha en fin formiddagsmandag.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg