FIT FOR CRAWL

God kveld. Klokken nærmer seg tolv, og det er vell egentlig på tide å finne sengen kjenner jeg, men jeg bare sitte litt til, og enda litt til… Uansett hvor trøtt og gromsette jeg blir av å sitte her. Fredag i morgen. Igjen. Helg. Jobblørdag. Blir koselig. Har svømming i morgen og jeg kjenner det svir i øyner og nese av tanken på klor. Hater klor. Og i morgen skal vi ha svømmearten crawl. Det sier meg bare en ting og det er at jeg kommer til å svelge halve bassenget på et innpust. Blir jo for all del spennende å kunne lære seg ordentlig crawlteknikk, for det kan jeg i hvertfall ikke fra før. Er fornøyd jeg så lenge jeg får framdrift. Ellers har jeg hatt en fin dag. Ikke noe alt for spennede. Så Kung Fu Panda 2 med typen. Gud hvor jeg elsker den pandaen. Tror jeg skal bytte ut typen med en panda. Ha ha.

Alt utstyr er på plass for morgendagen. Må bare nevne at disse dykkerbrillene suger jo omtrent øyeeple ut av skallen. Snakk om sugekopper. Jeg skal i hvertfall ikke være redd for å bli liggende igjen på bassengbunnen i morgen. I am fit for crawl. Ho ho. God natt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg