LØRDAGSKUPP

God lørdagsformiddag! Våknet til et flott vintervær og spiste meg en god frokost før jeg tok meg en luftetur på senteret. Var innom Gina Tricot og der fant jeg noen plagg til 30 og 50 kr!! Gitt vekk. I tillegg kjøpte jeg meg en ny foundation på Parfymelle fra Dior, foundationkost fra Artdeco, og en pakke med Pukkate. Har hørt at det skal være veldig godt, og jeg som er veldig glad i te fra før tenkte at det kan være greit å prøve ut. Kjøpte Night time som skal virke beroligende før leggetid.

Ellers hadde jeg en veldig fin kveld i går med en venninne. Koste oss med pizza, sunn snacks med dip til og Idol rullende på skjermen. Utrolig underholdene, ha ha. Da tenker jeg spesielt på alle de morsomme innslagene av folk som ikke kan synge. Ellers ønsker jeg dere en fin lørdag, hva enn dere måtte finne på!


Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg