DONUT I HÅRET

Er vell ikke å legge skjul på at donut i håret er blitt veldig populært de siste månedene. Selv prøvde jeg det ikke før på selveste julaften. Jammen meg var det ikke lett å gjøre det selv, men med litt trening går seg til. Er ikke hokkus pokkus, men her er noen punkter for hvordan man kan gjøre det.

 

♥ Først lager man en vanlig hestehale. Her bestemmer man for hvor høyt oppe man vil ha hestehalen i forhold til donuten.

♥ Deretter trer man donuten inn på hestehalen, og fordeler håret rundt hele donuten. Her er det viktig at man har en donut som er tilpasset tykkelse på håret. For stor donut i forhold til eget hår kan være vanskelig å dekke.

♥ Til slutt fester tar man et strikk over hårdonuten, snurrer rundt hår som henger løst og fester med fliseklemmer. Vips så har man en donut på hodet!

Her er mitt resultat av hårdonut som jeg hadde på julaften. Ble ganske fornøyd, og den sitter veldig godt på. Problemet mitt var at jeg kjøpte en litt for stor donut i forhold til tykkelsen på håret mitt, så enkelte steder tittet donuten fram.


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg